Odpowiedzi

2009-11-28T10:16:08+01:00
(x-5)(x-10)=x(x+5)
x²-10x-5x+50=x²+5x
x²-x²-15x-5x=-50
-20x=50...................|:-20
x=50/20
x=5/2
x=2,5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:19:06+01:00
(x-5)(x-10)=x(x+5)
x² - 10x - 5x +50=x² + 5x
x² - 10x - 5x + 50= x² + 5x
x² - 10x - 5x - x² - 5x = -50
-20x= -50 : (-20)
x=2,5
1 5 1
2009-11-28T12:43:17+01:00
(x-5)(x-10)=x(x+5)

x²-10x-5x+50=x²+5x

50=10x+5x+5x

20x=50

x=2,5
1 5 1