W piekarni były sprzedawane tylko CAŁE bochenki chleba. Bochenek waży 0,8 kg. Piekarz powiedział, że sprzedano 250 kg chleba. Zapisz obliczenia świadczące o tym, że piekarz nie podał dokładnej wagi sprzedanego chleba.

Pisać tylko jak ktoś jest pewny na 100%, że jest dobrze!

3

Odpowiedzi

2009-11-28T10:23:17+01:00
250kg/0,8kg=312,5
Piekarz nie podał dokładnej wagi, ponieważ z obliczeń wychodzi, że sprzedano 31,5 bochenka chleba, a sprzedawano tylko całe bochenki.



Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:23:24+01:00
250/0,8=312,5 czyli z 250kg chleba jest 312,5 bochenka, a ze bochenki sprzedaje sie tylko w całosci to ilosc kg podana przez piekarza jest niedokładna.
1 5 1
2009-11-28T10:23:40+01:00
Proste :P
250/0,8 = 312,5
Jeżeli sprzedawał całe chleby to nie mógł sprzedać 0.5 chleba :)
1 4 1