Odpowiedzi

2009-11-28T10:35:09+01:00
Dzieje się tak ponieważ jest duże naświetlenie. Roślinom łatwo się rozwijać
2009-11-28T10:38:26+01:00
Jest tam dobra gleba, jest wystarczająco wilgotnie by rośliny mogły tam rosnąć. Jest tam więcej światła i tlenu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T10:41:27+01:00
Ponieważ w tej strefie występują dobre warunki dla rozwoju róznych roślin np. dość duży dopływ promieni słonecznych dla porównania w strefie dennej nie ma wogóle dopływu słonca dlatego tylko niewiele roślin tam się może rozwijać!
mam nadzieje że pomogłem!
1 5 1