Na życie w wodzie ma wpływ wiele czynników. Spośród podanych czynników wybierz jeden podstawowy, który decyduje o występowaniu organizmów w wodzie. Uzasadnij swój wybur. Czynniki warunkujące życie w wodzie- temperatura, zasolenie, zawartość soli mineralnych, światło, zawartość dwutlenku węgla, zawartość tlenu, dostępność pokarmu.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:38:28+01:00
Dostępność pokarmu.

tak mi się wydaje, bo temperatura, światło, zawartość dwutlenku węgla jestem pewna że nie.
5 2 5
2009-11-28T11:12:54+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T14:25:19+01:00
Swiatło i dostępnosć pokoamu
4 2 4