Odpowiedzi

2009-11-28T10:49:01+01:00
Roraty
świeca roratka
lampion

lampion-symbolizuje naszą gotowośc na przyjście Jezusa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T10:56:25+01:00
Cechy , które charakteryzują adwent:
-światło (lampion)
-roratka (świeca z niebieską wstążką)
-wieniec adwentowy (Zielone gałązki są symbolem nadziei,która wszystko zwycięża. Wieniec adwentowy ma przypominać o radosnym czasie przygotowania adwentowego do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia).
2 4 2
2009-11-28T11:20:14+01:00
Lampiony,
roratka,
wieniec adwentowy-co tydzień w niedziele zapala się jedną swieczke