Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:21:21+01:00
13√2=a³√2/12.......|*12
156√2=a³√2..........|/√2
156=a³
5.3832126121=a

p=5.3832126121²√3/4*4=28,9789780271√3 ²≈28,98
√3 ²

coś mi się wydaje , że coś źle zrobiłam ;p
chociaż u mnie z zadaniu były trochę inne dane, ale rozwiązanie też takie jakieś z dziwnymi liczbami ;p więc raczej jest ok.

co do tego ostatniego.Czworościan foremy to ostrosup składający się z 4 identycznych trójkątów równobocznych.
2009-11-28T11:21:33+01:00
Ja też uważam że brakuje danej wysokości czworościanu, bo gdy obliczałem to wszystko mi wychodziło dopóki nie potrzebna była wysokość. Bo z danych które tu są podane nie da się wywnioskować wysokości. A skąd masz to zadanie?