Odpowiedzi

2009-11-28T11:22:09+01:00
Nie rozumiem, niedobry, nieżonaty, nie najlepiej, nie najpiękniejsza, nieszczęście, nie taki, nieco, nie myślał, niewiele.

Dzis oglądałam reklamę,nie rozumiem dlaczego niedobory wapnia źle wpływają na nasze kości. Nieżonaty mężczyzna nie najlepiej znosi samotnosć, pzecież kobieta nie musi być najpiękniejsza, ważne by im ze sobą dobrze było. Samotnosc prowadzi do nieszcześcia, choć nie taki diabeł straszny jak go malują. Mężczyzna nie myśłał o sobie, niewiele mu zostało :D:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:24:18+01:00
Nie rozumiem dlaczego ten Arnold dla wszystkich panien jest niedobry.Jest on jeszcze nieżonaty i niedobry dla dzieci. Nie najlepiej radzi sobie z mechaniką. Ostatnio na nieszczęście poznał nie najpiękniejszą damę okolicy. Pewnie o tym nie myślał, że takie brzydactwo mu się niewiele przyda. Ona jest nieco mądrzejsza od niego. W końcu nie taki wilk straszny jak go malują .

:)