Odpowiedzi

2009-11-28T11:18:35+01:00
Szczery (gdy spotkał się z mahdim
opiekuńczy (gdy Nel zachorowała na febrę)
sorki ale więcej nie pamiętam :(
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:30:56+01:00
Opiekuńczy- kiedy opiekował się chorą Nel
wytrzymały- gdy szli przez pustynię
zaradny- kiedy chciał wydostać Kinga z wąwozu (zrobił ładunek wybuchowy)
odważny- zabił lwa
mądry- znał geografię Afryki, zabezpieczył baoab
szlachetny- nie wyparł się przed Mahdim swojej wiary, zachował honor
życzliwy- gdy poznał Kalego i Mię nie zważał na kolor ich skóry, tylko miło ich przywitał
szczery- zawsze był szczery, wyprostował poglądy Kalego kiedy ten chciał wracać do swojej osady
12 4 12