Odpowiedzi

2009-11-28T11:29:52+01:00
Oczywiście , że tak . Kto wie może to koniec świata nastąpi właśnie w taki sposób...
2009-11-28T11:31:12+01:00
Tak mogą być ostrzeżeniem o tym,że już niebawem może być koniec świata. Lecz ludzie nie odbierają tego w taki sposób....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:51:57+01:00
Alez oczywiscie ze moga... Lecz ine w sensie doslownym... Wielu ludzi uwaza ze topnieine lodowcow i tajk zwany efekt cieplarniany jest przyczyna nadchozacego "potopu lecz to klamstwo w efekt cieplarinany to jedynie wymysl naukowcow aby nabic koniunkture.. To wszystko w zaleznosci slonca ktore raz jest cieplejsze a raz chlodinejsze... Wiec ja osobicie uwazam ze do zadnego potopu nie dojcie ale ludzi i tak powinni zmienic swoj stosunek do srodowiska..


\Uwioez to switna praca uzyj tego wykarzeszsie wilka inteligencja i zabysniesz w oczaxch nauczyciela.