Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:31:01+01:00
Tekst o świętym Aleksym jest legendą ponieważ jest to opowieść dotycząca życia świętych i bohaterów historycznych,nasyconych motywami fantastyki i cudowności.

to będzie raczej tak,też to miałam
8 4 8
2009-11-28T11:35:17+01:00
Tekst o świętym Aleksym jest legenda ponieważ występują tam wątki prawdziwe jak i fantastyczne. osoba Aleksego to prawdziwy człowiek jak tez jego rodzina. legenda się właśnie tym charakteryzuje, że są prawdziwe i fantastyczne wydarzenia.
6 5 6