Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:38:49+01:00
Drogi panie dyrektorze

Zwracam się z uprzejma prośbą o wyrażenie zgody na zorganizowania zbiórki na operację jednego z naszych uczniów Krzysztofa Ząbka.
Sytuacja materialna Krzysztofa nie pozwoli na pokrycie kosztów operacji kolana,która jest niezbędna do normalnego funkcjonowania.
liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej prósby

z poważaniem <twoje imię i nazwisko >
1 5 1
2009-11-28T11:41:21+01:00
Drogi Dyrektorze !

Rada pedagogiczna i samorząd uczniowski ma prośbę aby zorganizować zbiórkę charytatywną ,, Góra Grosza". Zebrane pieniądze będą przekazane dzieciom które nie z własnych przyczyn zostały odrzucone oraz chore. Zbierać będzie samorząd uczniowski. Do puszek uczniowie będą wrzucać monety od 1 gr. do 50 gr. Ta szkoła która zdobędzie najwięcej gr. dostanie cenne nagrody.
2009-11-28T11:42:10+01:00
Droga Pani dyrektor,
chciałabym poprosi o zgodę z Pani strony, na zorganizowanie charytatywnej zbiórki w naszej szkole. Pieniądze zostaną przekazane na Dom Dziecka w naszej miejscowości. Już rozmawiałam z opiekunem tamtejszych sierot i był bardzo wzruszony tym, że młodzież tak bardzo interesuje się sprawami obcych dzieci. Byłabym rada z pani zgody.
Z góry dziękuje!
Przewodnicząca SU Kamila Kowalska