Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:41:51+01:00
A tezeusz poniosly delfiny mieszkancy tej morskiej glebiny na swoich grzbietow sile w dom jego ojca w dom rumakow pana
mialam to na polskim ale chyba to jest z jakies ksiazki nie jestem pewna
2 5 2
2009-11-28T11:56:39+01:00
Bajka o tańczących zabawkach.
Dawno,dawno temu w niewielkiej miejscowości mieszkał mały chłopiec,który bardzo lubił bawić się zabawkami.Mieszkał wraz ze swoim dziadkiem,który był szewcem oraz umiał robić piękne figurki i zabawki.Pewnego dnia chłopiec poprosił dziadka,aby zrobił mu żołnierzyki.Dziadek z chęcią się zgodził.Gdy zabawki były już gotowe chłopiec poszedł do swojego pokoju pobawić się i nagle żołnierzyki zaczęły same chodzić , mówić i tańczyć.Chłopiec był zaskoczony i zdumiały,gdy poinformował o tym swojego dziadka nie uwierzył mu i śmiał się po cichutku.Każdego wieczoru chłopiec bawił się nimi i sprawiało mu to wielką radość.
1 5 1