Odpowiedzi

2009-11-28T11:54:09+01:00
A) na samej góre ma być koło podbiegunowe N
zwrotnik raka
równik
Zwrotnik Koziorożca
koło podbiegunowe S

b) kolorem czerwony, tą środkową od zwrotnika do zwrotnika ; DDD .
kolorem pomarańczowym czyli tą nad czerwonym i pod czerwonym ale tylko do przetrywanej lini ! ; pp.
kolorem niebieskim te na górze i na dole ,tam gdzie jest strefa okołopodbiegunowa ; ) N I S ; d

c) POnieważ tam słońce jest ciagle w zenicie czyli ma 90 stopni .

d) Ponieważ tam słońce ma mały kat padanie słońca .

pozdro ;*
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:07:01+01:00
A)
pisze od góry
kolo podbirgunowe półno
zwrotnik raka
równik
zwrotnik koz
koło podbiegunowe połud
b)
strefa zwrotnikowa od zwrotnika raka w dół i od zwrotnika koziorożca w górę

umiarkowana od zwrotnika raka w górę i od zwrotnika koziorożca w dół

podbiegunowa od koła podbieg połnocnego w górę a od południowego w dół :)
c) ponieważ na równik pada najwięcej promieni słonecznych
d) ponieważ temperatura nie dochodzi do 0 tylko jest cały czas na minusie :)
1 1 1