Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T11:53:36+01:00
Senat ma 3 funkcje
1.ustrojodawcza - umożliwia senatowi wpływ na zmianę lub ustalenia do konstytucji.
2. ustawodawcza - która polega na inicjowaniu oraz opiniowaniu ustaw uchwalonych przez Sejm;
3.kreacyjnej - pozwala Senatowi z mocy konstytucji uczestniczyć w powoływaniu różnych organów państwa np. Rzecznik Praw Obywatelskich
7 4 7
2009-11-28T12:26:59+01:00
Senat zajmuje się uchwalaniem ustaw
6 3 6