Odpowiedzi

2009-11-28T14:05:40+01:00
Liczby zmieniają się co 4 a więc 598:4=149,5- ale to będzie 150 liczb bo jest jeszcze 2 lub można to zrobić inaczej: 598+2=600 i 600:4=150
a żeby obliczyć jaki będzie wynik trzeba zrobić tak:
150:2=75
i teraz 75*600=45000
dlatego razy 600, że jak będziemy dodawać każdą pierwszą liczbę z ostatnią to wyjdzie 600
2009-11-28T14:11:37+01:00
2+ 6+10+14+...............+598
2+6+10+14+18+22+26+30+34+38+42+46+50+54+58+62+66+70+74+ 78+82+86+90+94+98+102+106+110+114+118+122+126+130+134+138+ 142+146+150+154+158+162+166+170+174+178+182+186+190+194+198+ 202+206+210+214+218+222+226+230+234+238+242+246+250+254+ 258+262+266+270+274+278+282+286+290+294+298+302+306+310+314+ 318+322+326+330+334+338+342+346+350+354+358+362+366+370+ 374+378+382+386+390+394+398+402+406+410+414+418+422+426+430+ 434+438+442+446+450+454+458+462+466+470+474+478+482+486+490 +494+498+502+506+510+514+518+522+526+530+534+538+542+546+ 550+554+558+562+566+570+574+578+582+586+590+594+598
=45570 tak to ma byc zwiekszalam co 4 masakra tyle roboty sprawdz na kalkulatorze czy dobry wynik bo mozna oczoplasu dostac od tych liczb
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:03:34+01:00
598+2=600
600:4=150

150:2*600=45000