Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:30:40+01:00
-barszcz czerwony z uszkami
-zupa grzybowa
-karp smażony lub pieczony
-ryba w galarecie
-sałatki rybne oraz ryba pod każdą postacią
-kutia
-kompot z suszonych owoców
-pierogi z kapustą i grzybami
-sos grzybowy
-kapusta z grochem
-ciasta(np. z bakaliami,pierniki)
-kluski z makiem
2009-11-28T14:57:55+01:00
1. Zawsze musi byc barszcz a dalej to juz widze ze ktos Ci pomogl :)