Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T12:34:58+01:00
Kregosłup ma swoje naturalne krzywizny. Sa to lordozy, czyli krzywizny szyjna i lędźwiowa, oraz kifozy wystepujące na odcinku piersiowym i krzyżowym. Dzięki nim kręgosłup może wytrzymać duze obciążenia, umozliwiaja one również urzymanie prawidłowej postawy ciała.

brałam to ze swojej ksiązki od biologi :)

a ta dziewcyna z góry skopiowała to z internetu :P tak a pro po
7 4 7
2009-11-28T17:26:15+01:00
Dzeki temu człowiek moze sie lepiej poruszac
2009-11-28T17:36:18+01:00
Kręgosłup posiada naturalne krzywizny są to skoliozy oraz kifozy, potrzebne są one do ochrony kręgosłupa przed dużymi obciążeniami.