Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:46:45+01:00
Zdolność i sposób poruszania się- bakterie poruszają się za pomocą rzęsek
sposób rozmnażania się:
-bakterie rozmnażają się bezpłciowo poprzez podział komórki
_protisty poprzez pączkowanie
-grzyby poprzez zarodniki
liczba komórek
- bakterie są jednokomórkowe
- protisty są jednokomórkowe
grzyby są jedno lub wielokomórkowe
-bakterie nie mają jądra
-protisty mają jedno lub dwa jądra ,zależy od gatunku
-grzyby mają jadno jądro
33 4 33
2009-11-28T12:57:05+01:00
Rozmnażają sie przez podziała komórek, czasem tez przez rozród płciowy.Poruszają się za pomocą pełzania, ruchów rzęsek i wici.zbudowane z komórek z jądrem komórkowym
16 2 16