Jak, według twoich wyobrażeń wygląda inna planeta? Spróbuj ją opisać. Im bardziej fantastycznie, tym lepiej.
Proszę o dosyć długie i sensowne opisy oraz pomysł na pracę graficzną. Proszę, o przetłumaczenie pracy na język polski. Jestem uczniem I klasy gimnazjum. Proszę, aby była to praca na tym poziomie, pomóżcie... Wyznaczam najlepszą!
Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2009-11-28T12:46:03+01:00
Mein Planet hieß um zu Toffu. Sie war um zu ganz ungefähr das Gummibärchen. Auf ihr wäre ein Leben. Die Außerirdischen wären aus Schokolade. Ich miałbym dort sein Schloss sowie er war um zu dem König der Schokolade sowie das Gummibärchen. Jedes Jahr war er um zu mein Feiertag. Meiner zu Ehren von gemacht so dass das Denkmal aus Schlagsahne war. Selbstverständlich war es nicht auf meinem Planeten um zu die Schulen und die Wissenschaften. Jeder er würde machen er wollte.

Moja planeta nazywała się by Toffu . Była by cała z żelek . Na niej byłoby życie . Kosmici by byli z czekolady . Ja miałbym tam swój zamek oraz był bym królem czekolady oraz żelek . Co roku był by moje święto . Na cześć mnie robiony by był pomnik z bitej śmietany . Oczywiście na mojej planecie nie było by szkoły i nauki . Każdy by robił co chciał .

xD

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T18:02:47+01:00
Opisze planetę która nazywa się, Fantast .Jest kolorowa lecz mała.Są tam ogromne kwiaty o ciekawych wzorach. Mieszkają tu małe ,zabawne ludki.Mają małe rączki i nóżki.Ich oczy są duże,co sprawia że nadają im słodszy wygląd.Ich domy są w kształcie grzybków.Jest tu przez cały rok gorąco.Mieszkańcy podrurzują na latających rowerach.Jest tu miło i przytulnie.

Beschreiben Sie ein Planet, der aufgerufen wird, Fantast. Ist bunt, aber es großen Blüten von interessanten Designs. Bewohnte kleinen Leute.Haben Spaß Füße.Ich kleinen Hände und Augen sind groß, wodurch es ihnen passte süßer Aussehen.Ich Häuser sind in der Form von Pilze.Is hier das ganze Jahr heiß.Einwohner Reise auf fliegenden Fahrad.Is hier schöne und gemütlich.
1 3 1