Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:48:14+01:00
promień okręgu opisanego na prostokacie=½ przekątnej,,,oblicz przekatną d z pitagorasa:d²=a²+b²→d²=3²+4²→d²=9+16→d²=25→d=5cm,,,,promień=½d,czyli =½×5=2,5cm,,pozdrawiam
1 2 1
2009-11-28T12:51:03+01:00
W załączniku rozwiązanie;p mam nadzieje ze poprawne i czytelne ;d
2 5 2
2009-11-28T12:51:56+01:00
3²+4²=a²
9cm+16cm= a²
a=5cm

a = 2r
5cm=2r
r=2,5cm


1 5 1