Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:49:56+01:00
MASZ DOŚĆ NIEZDROWEJ ŻYWNOŚCI?
Po co masz się truć? We wszystkich fast foodach jest tyle tłuszczu i konserwantów, że działają jak trucizna. Jest jednak sposób, by zachować zdrowie i linię!
Kupuj zdrowe produkty w sieci Biedronka ( może być inny sklep) i ciesz się zdrowiem, podczas gdy Twoi znajomi będą na diecie!
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T12:49:40+01:00
Zdrowa żywność to przyszłość !
jesteś tym co jesz !
3 3 3