Ćwiczenia Puls życia2 str. 32,33

1.Korzystając z podanych nazw, dobierz według wzoru osoby o mniejszym i większym zapotrzebowaniu energetycznym.

Włoch,zdrowy człowiek,gimnazjalista,murarz.

Jacek na plaży - Jacek na zimowisku
................. - Szwed
chory - ...................
................. - gimnazjalistka
urzędnik pracujący w biurze - .........................

2. Korzystając z piramidy żywieniowe, ułóż jadłospis pięciu drugich śniadań, które będziesz zjadał w szkole.
Poniedziałek....................................................
Wtorek.......................................................
Środa..............................................................
Czwartek.....................................................
Piątek..........................................................

Doświadczenie
Wpływ alkoholu na białko.
Potrzebne będą: szklanka, jajko, denaturat.
Wykonanie:
Do szklanki wbij jajko i wlej 1/4 szklanki denaturatu.
Wyniki
....................................................................
Wnioski
....................................................................
....................................................................
....................................................................

I zadanie 3 str.33 (puls życia2)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T12:47:47+01:00
Wloch-szwed
chory-zdrowy
gimnazjalista-gimnazjalistka
urzędnik-murarz
5 3 5
2009-11-28T12:50:40+01:00
Zad 1


włoch-szwed
chory-zdrowy
człowiek-gimnazjalista
urzędnik w pracy-murarz
5 3 5