Mam za zadanie stworzyć prezentację multimedialną na temat:

"sztuka antyku"

materiały mam gotowe,ale nie wiem skąd wziąść jakieś ciekawe obrazki ;|
jesli ktoś byłby w stanie mi pomóc,czekam na wiadomość...

Za gotową prezentacje daje 8o pkt.

3

Odpowiedzi

2009-11-28T12:56:29+01:00
Przykro mi musisz mieć sama własne pomysły na prezentacje !!
Obrazki sobie znajdź w Google na Grafice wpisz sztuka antyku i ci wyskoczą różne obrazki.
2009-11-28T12:56:49+01:00
Mam nadzieję ,że trzy na razie wystarczą :)
jeśli będziesz chciała jeszcze to napisz :)
pozdrawiam ^^ :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:11:57+01:00