Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Sofi
  • Początkujący
2009-11-28T12:59:10+01:00
Cytat ten, mówi o tym, że nie kochamy ojczyzny za to, że ma wielkie posiadłości, jest duża, i ma więcej niż inny kraj. Kochamy ojczyznę dla tego, że jest nasza, że jesteśmy jej płodem, że pradziadkowie, i dziadkowie walczyli o nią bo ją kochali. Nie walczyli, bo myśleli o lepszych drogach, i pieniądzach. Myśleli o tym ile dla nich znaczy. Podoba mi sie ten cytat dla tego, że daje mi do pomyślenia, czy na prawdę kocham swoją ojczyznę, czy tylko tak mi się wydaje.
15 3 15
2009-11-28T13:06:46+01:00
Ojczyzna - to słowo nam wszystkim kojarzy się ze swoim karajem, ze sławnymi rodakami, z zabytkami z których słynie kraj. Nie dla wszystkich ojczyzna jest ważna. Jednak powinniśmy doceinać, że ją mamy. Przykładem posłuże się moją rodzinną Polską. Dlaczego ją kocham, z wielu powodów. Uwielbiam nasze polskie morze, góry, jestem dumna, ze z mojego kraju pochodzi mikołaj kopernik, maria skłodowska curie czy nawet współczeny wielki człowiek - papież Jan Paweł II. Chociaż nasz kraj nie jest ogromnym krajem, nie ma oceanu czy wieżowców sięgających nieba i tak dla wielu polaków jest czymś ogromnie ważnym. Należy również wspomnieć, ze dzieje Polski były dość trudne. Przypominając sobie całą historie naszego kraju mozemy zauważyć, ze nie była ona łatwa. Wiele bitw, wojen rozbiorów. Jednak mentalność społeczeństwa zawsze podtrzymywała patriotyzm. Nawet w tragicznych sytuacjach Polacy walczyli o niepodległość. Nie tylko w Polsce takie sytacje miały miejsce. A więc podsuowując mozemy stwierdzić, ze nie ważne jest ile m2 ma powierzchnia kraju ile nowych centrum handlowych posiada , ale jak ważny jest dla ludzi tam mieszkających. Powinniśmy wieć doecniać ze mamy swoj własny kraj i świecić przykładem patriotyzmu dla następych naszch pokoleń i innych narodów
22 4 22