Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:03:30+01:00
7.00 Wstaję
7.15 Jem śniadanie
7.20 Myję się
7.30 Ubieram się
7.40 Idę do szkoły
8.00 - 13.30 Edukuję się
14.00 Jem obiad
14.30 Odrabiam lekcje
15.30 Mam czas wolny
17.00 Uczę się/Czytam książkę
19.30 Mam czas wolny
20.00 Jem kolację
20.30 Kąpię się
21.00 Idę spać

Oczywiście możesz pozmieniać godziny xD
2009-11-28T13:20:15+01:00
1. 7:00 Budzę się.
2. 7:05 Wstaje z łóżka
3. 7:10 Wykonuje toaletę poranną
4. 7:30 Jem śniadanie
5. 7:45 Wychodzę do szkoły
6. 8:00 Zaczynam lekcje
7. 15:00 Kończę lekcje
8. 15:15 Wchodzę do domu
9. 15:30 Jem obiad
10. 15:55 Relaksuję się
11. 17:00 Odrabiam lekcje i się uczę
12. 20:00 Biorę kąpiel i przygotowuję się do snu
13. 20:30 Oglądam telewizję
14. 21:30 Układam się do snu