Odpowiedzi

2009-11-28T13:02:38+01:00
Aniołowie mogą pomagać , lub urtudniac życie. W nich także objawia sie nauka Boga, którego są oni wysłannikami.
4 3 4
2009-11-28T13:02:50+01:00
Sadzę że anioł pełni bardzo duża rolę w życiu człowieka wierzącego, ponieważ Anioł jest posłańcem Boga, i dba o to by w życiu nie stała nam się żadna krzywda.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:00:04+01:00
Aniołowie czuwają nad ludzmi. Każdy anioł ma przypisanego innego człowieka (i tylko jednego). Uważa sie że jesli wierzymy w anioły to lne nas wspieraja, pomagaja byśmy nie upadli a gdy upadniemy pomagaja wstać i dalej żyć.

ps;tak mwiła mi babcia ;)
8 4 8