Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:09:03+01:00
Domów
kotów
psów
krów
zeszytów
piórników
butów
nożyczków
długopisów
ołówków
krzyrzaków
aparatów
koszyków
kraków
młynów
bocianów
robaków
słoniów
traktorów
wiatraków
lasów
grzybów
antków
maćków
krzyśków
piesków
dawidów
piotrków
wieśków
marków
tomków
damianków
krtstianów
mateuszów
józków
janków
jasiów
karolów
andrzejów
januszów
henków
grzesków
ryśków
adrianów
patryków
mariuszó
niosków
garażów
ogrodów
2009-11-28T13:43:16+01:00
1. Stołów
2. Soków
3. Magnesów
4. Komputerów
5. Garnków
6. Sztuców
7. Głośników
8. Bocianów
9. Kwiatów
10. Wiatraków
11. Balonów
12. Cukierków
13. Lizaków
14. Jogurtów
15.Ziemniaków 16. Głośników
17. Śrubokrętów
18. Palców
19. Włosów
20. Irlandczyków
21. Polaków
22. Papierów
23. Szkotów
24. Hiszpanów
25. Kosmetyków
26. Włochów
27. Greków
28. Bułgarów
29. Cyganów
30. Kubków
31. Papierosów
32. Rowerów
33. Norwegów
34. Pluszaków
35. Fotografów
36. Kelnerów
37. Lampionów
38. Swetrów
39. Kołnierzyków
40. Mankietów
41. Samochodów
42. Psów
43. Kolczyków
44. Długopisów
45. Ołówków
46. Kluczyków
47. Eskimosów
48. Dresów
49. Rodziców
50. Dziadków
3 4 3
2009-11-28T14:23:24+01:00
Znów, Kraków, maków, kochanków, dźwięków,
mów, herbatników, kroków, Ryśków, psów,
kotów, rodziców, zegarków, komputerów, misiów,
punktów, pilotów, telefonów, dokumentów, domów
programów, telewizorów, zeszytów, leków, stroików,
krów, statków, pierścionków, ołówków, długopisów.
jogurtów, lizaków, cytatów, motywów, aktorów,
reżyserów, scenarzystów, dźwiękowców, aniołów, diabłów,
lakierów, obrazów, widokówek, filmów, dramatów,
koncertów, smutków, uśmiechów, autobusów, rowerów