Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:15:25+01:00
Nazywam sie... Ich heiße... Lubię słuchać muzyki oraz się malować... Ich mage höre Music und schmmecke. Najchętniej jem frytki i pizze... Ich esse am Libsten Pomess Fritess und Pizza. Lubię pić cole i soki... Ich mage trinke Cola und Saft.
Moja mama nazywa się.... Meine Mutter heißt..... Ona lubi czytać książki. Sie magt liest die Bücher.Oan chętnie sprząta. Sie rÄumt gern auf.
Mój tata nazywa sie... Mein Vatter heißt.... On lubi jeździć samochodem. Er magt fahrt auto.
Mój brat nazywa sie... Mein Bother heißt... On lubi oglądać telewizję. Er magt sehe fern...
Moja siostra nazywa się... Meine Schwester heißt.... Ona lubi grać na komputerze. Sie magt spielt Computer. Gra w sitakówkę. Sie spielt Volleball.
MOże być..?x33

2 5 2
2009-11-28T14:17:15+01:00
Hej Ania
dawno nie byłyśmy w kontakcie więc mam Ci tyle do powiedzenia. Sama nie wiem od czego zacząć. Więc najlepiej od początku.
Mój brat skończył gimnazjum i jest w internacie, z tego powodu dostałam jego pokój. Jest świetnie tata urządził mi go dokładnie tak jak chciałam. Mama dostała pracę więc już nie ma dla mnie tyle czasu. Żebym nie była samotna w końcu dostałam wymarzonego pieska. Daje rade mimo, że z tego powodu mam dużo więcej obowiązków. Tata pracuje za granicą ponieważ dostał dużo lepszą ofertę pracy. W ostatnim czasie dużo się uczę ale to mi wychodzi na dobre bo zapowiada się świadectwo z czerwonym paskiem.
Mam nadzieję, że wkrótce się odezwiesz. Postaram się odwiedzić Cię w najbliższym czasie.
Pozdrawiam .. . .






hey Ania
vor nicht langer Zeit waren wir in Kontakt, so dass Sie viel zu sagen haben. Ich weiß nicht, wo ich anfangen soll. Also am besten von Anfang an.
Mein Bruder Abschluss der High School und ist im Internat, aus diesem Grund habe ich in sein Zimmer. Ist ein toller Vater angeordnet es mir genau so, wie ich wollte. Meine Mutter bekam einen Job, so jetzt habe ich nicht viel Zeit. Wenn ich nicht allein am Ende bekam ich einen Traum Hund. Beraten, wenn auch aus diesem Grund habe ich viel mehr Verantwortung. Vater arbeitet im Ausland, weil sie einen viel besseren Job bekommen habe. In letzter Zeit lerne ich viel, aber es ist gut zu mir, weil es verspricht, ein Zeuge mit einem roten Streifen.
Ich hoffe, dass bald wieder. Ich werde versuchen, Sie bald zu besuchen.
Mit freundlichen Grüßen .. . .
4 4 4