Odpowiedzi

2009-11-28T13:14:13+01:00
Foka żyje wmroźnych warunkach i nie umiera ponieważ jest bardzo otuszczona to samo - wieoryby
np. konie .. same sie przystosowuja zmieniaja siersc

sorka , nie mam wiecej pomysłu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:16:21+01:00
Np. skorupiaki mają chitynowy pancerz dzięki któremu zawdzięczają ochronę przed niebezpieczeństwem.
Kręgowce np. ryba mają płetwy, śluz-który zmniejsza tarcie i ryba
łatwiej się porusza w wodzie