Odpowiedzi

2009-11-28T13:18:54+01:00
Ja najbardziej chciałbym żyć w Wielkopolsce. Tam mógłbym sobie mieszkać - pracować i działać LEGALNIE w polskich organizacjach (Galicja w tamtym okresie nie była tak liberalna). Niemcy wówczas były nacjonalistyczne, ale za działalność w polskich organizacjach nie groziło mi roztrzelanie albo Sybir, co najwyżej nie mógłbym zostać oficerem albo urzędnikiem. Poznańskie szybko się rozwijało (w przeciwieństwie do Galicji) i mógłbym walczyć z Niemcami, ale gospodarczo.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:20:17+01:00
Austria
*własne prawa
*większe wolności
*łatwość znalezienia pracy
*możliwość kształcenia się
* możliwość rozwijania swojej kultury
*używanie swojego narodowego języka (polskiego)
*nikt nie zabrałby mi pola (gdybym takie miała) no i mieszkania
8 4 8