Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:01:55+01:00
Lekcja z mojego zeszytu. daję załącznik ;))) ;*
na pewno dobrze ;)

mam nadzieję, że pomogłam ;)

p.s. jeśli by Ci nie doszło (bo w zadane.pl trochę się zacina i kiedys mi nie przesłało załączników podaj mi maila albo gadu gadu) ;)))


jak coś to ma być tak :

0 może dać każdemu
AB może wziąć od każdego

0 może wziąć tylko od 0
A może wziąć od 0 i A
B może wziąć od 0 i B

A może dać A i AB
B może dać B i AB
AB może dać AB

6 4 6
2009-11-28T16:04:04+01:00
No to tak

0- łączy się tylko z 0
A- łączy się z 0 i A
B-łączy się z 0 i B
AB- łączy sie z AB,A,B i 0
2 3 2