Odpowiedzi

2009-11-28T13:30:17+01:00
A) Liczbę A powiększono najpierw o 234, a potem jeszcze o 479 i otrzymano 901.Znajdz liczbę A.

x+234+479=901
x+713=901
x=901 -713
x=188
liczba A=188

b)b) Liczbę B pomniejszono najpierw o 157, a potem jeszcze o 224 i otrzymano 352. Znajdz liczbę B

x-157-224=352
x-381=352
x=352+381
x=733
liczba B=733
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:30:23+01:00
A) Liczbę A powiększono najpierw o 234, a potem jeszcze o 479 i otrzymano 901.Znajdz liczbę A.

b) Liczbę B pomniejszono najpierw o 157, a potem jeszcze o 224 i otrzymano 352. Znajdz liczbę B


a. A+234+479=901 234+479=713
901-713=188
A=188

b. B-157-224= 352 157+224= 381
352+381= 733

B=733
17 4 17
2009-11-28T13:33:57+01:00
A) liczba a-x

x+234+479=901

234+479=713

901-713=188

Odp:Liczba a to 188

b) liczba b -x
x-157-224=352
157+224=381
381+352=733
9 4 9