Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T13:35:02+01:00
Agata Marcewicz-Szymańska

Agnieszka Maciejewska

Agnieszka Wolska

Aleksander Teliga

Aleksandra Bubicz

Aleksandra Sotnicka

Aleksandra Stokłosa

Anna Cymmerman

Anna Niemiec-Mościcka

Armand Perykietko

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:36:09+01:00
Luciano Pavarotti, Placido Domingo, Jose Carreras.,Aleksander Teliga,Wojciech Wentura,Zbigniew Macias,Dariusz Machej,Paweł Skaluba,Krzysztof Szmyt,Marek Torzewski,Olga Szwajgier,Tatiana Maria Pożarska,Tadeusz Szlenkier,Maria Wleklińska
1 5 1