Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:45:21+01:00
Twórcą koncepcji federacyjnej był Józef Piłsudski. Obawiając się Rosji, uważał, iż Polska jako najsilniejsze państwo w Europie Środkowej powinna wraz z Litwą, Białorusią i Ukrainą stworzyć silne państwo federacyjne.
1 5 1
2009-11-28T13:46:07+01:00
Www,vikipedia tam znajdziesz wszystko ! polecam
2009-11-28T18:08:45+01:00
Twórcą idei federacyjnej był Józef Piłdsudski. Polegała ona na federacji Polski Litwy Ukrainy i Białorusi