Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T13:46:12+01:00
-zatrzymanie komunistów poza europą czyli ochrona europy przed nimi
-Polska zyskała przewagę nad bolszewikami w wojnie która z nimi prowadziła
-Rosja zaczęłą się liczycz Polska co doprowadziło do zawarcia pokoju rok później
-polacy odzyskali wiarę we własne siły
-polacy umocnili się w swojej swiadomosci narodowej (przecież dopiero co wyszli ze 123 letniej niewoli)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:47:14+01:00
Bitwa Warszawska była najważniejszą z bitw o Polskie miasta i zawsze taka będzie. Warszawa jest stolicą Polski. Jest ona najsilniejszym i największym punktem na naszej krajowej mapie. Podbicie stolicy czyli w naszym znaczeniu najsilniejszego i największego Polskiego miasta doprowadziło by do upadku całego państwa. Warszawa znajduje się w centrum naszego państwa. Dlatego też podbijając najsilniejszy punkt w centrum z którego wydaje się komunikaty dla innych miast inne miasta nie wiedziały by co robić. Gdy rosjanie nie zdobyli stolicy to Rosja zaczęłą się liczyć z Polską co doprowadziło do zawarcia pokoju rok później. Po takim zdarzeniu polacy odzyskali wiarę we własne siły. Stolica jest miejscem które trzeba bronić pierwszorzędnie, jest to serce państwa, trafiając w serce trafiasz w całość.
1 5 1
2009-11-28T18:25:06+01:00
1) Wygrana Bitwa Warszawska z 1920 roku ocaliła młodą Polską niepodległość.
2) Dzięki wygranej bitwie Polacy mogli podjąć ofensywę Nad Niemnem dzięki której mogli przegnać Rosjan z terenów Polski.
3)Wygrana Bitwa Warszawska skutkowała Traktatem Ryskim(18 marca 1921 rok) który określił wschodnie granice Polski z Bolszewicką Rosją Lenina.
4) Polski naród pokazał że potrafi w szczególnie niebezpiecznych momentach zmobilizować się i podjąć skuteczną walkę w obronie swojej ojczyzny.
5) Polacy pokazali że na rządy komunistyczne nie ma w Polsce przyzwolenia.
6) Bez wątpienia wygrana Polski w bitwie Warszawskiej pokazała Mocarstwom Zachodnim z jak wielką determinacją jesteśmy w stanie bronić swojej ziemi.
1 5 1