Prosze przetłumaczcie mi to na polski

POPSY: What are you doing, Mat?
MATT: I'm writing about my adventures.
POPSY: What adventures?
MATT: Well, three years ago. I travelled to South America by plane. But the plane crashed in the jungle. I rescued all the people and then i carried them to the next town. Three monkeys helped me.
DILLY: Wow, Matt, yur're a hero!
MATT: Then in 1999 I visited Africa. I travelld there by train and ship but I wanted to go on foot across the SAHARA Desert. I arrived at the train station but I dropped my suitcase on my foot. I tried to walk but it was impossible. So, finally, hoppe ( literka mi sie nie skserował i niewiem, sorka) across the desert and pulled my suitcase behind me.
BUGSY: You're fantastic, Matt!
MATT: Last year I was in switzerland and I climbed a very high mountain. i started in the morning and arrived at the top in the afternoon. then i skied down. Hundreds of people watched me and they cheered and clapped. They loved me.
DILLY: Oh, Matt! You're a star!
FRED: Tour stoies aren't true, Matt! Listen to a real adventure. Yesterday I was at the park. A litlle girl shouted and pointed at the ducks in the lake. I dived into the ducks.
BUGSY: But ducks can swim. You aren't a hero!
POPSY: Fred and Matt, you are silly! Tou aren't heroes but you're our good friends.
THE TWIMS: Yes, we're all good friends in the Crazy Gany. Hurray!

z guty dzięki :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T13:47:35+01:00
Popsy: Co robisz, Mat?
Matt: piszę o moich przygodach.
Popsy: Jakie przygody?
Matt: No, trzy lata temu. I udał się do Ameryki Południowej samolotem. Ale samolot rozbił się w dżungli. I uratował wszystkich ludzi, a potem zaniósł do następnego miasta. Trzy małpy bardzo mi pomógł.
DILLY: Wow, Matt, yur're bohater!
Matt: Wtedy w 1999 r. odwiedziłem Afryki. I travelld tam pociągiem i statkiem, ale chciałem iść na piechotę przez Saharę. Przyjechałem na dworzec kolejowy, ale rzuciłem walizkę na moją stopę. Starałem się iść, ale było to niemożliwe. Więc wreszcie Hoppe (literka mi sie nie skserował i niewiem, sorka) przez pustynię i pociągnął za sobą walizki.
Bugsy: You're fantastic, Matt!
Matt: W zeszłym roku byłem w Szwajcarii, a ja podszedłem bardzo wysoką górę. Zacząłem się rano i przybył na górę w godzinach popołudniowych. Potem skied dół. Setki ludzi obserwował mnie i oni cieszyli i klaskali. Kochali mnie.
DILLY: Oh, Matt! You're a star!
FRED: stoies Tour nie są prawdziwe, Matt! Listen to prawdziwa przygoda. Wczoraj byłem w parku. Litlle dziewczyna krzyknął i wskazał na kaczki na jeziorze. I zanurzył się kaczki.
Bugsy: Ale kaczki można pływać. Nie jesteś bohaterem!
Popsy: Fred i Matt, jesteś głupi! Tou nie są bohaterami, ale jesteś naszych dobrych znajomych.
TWIMS: Tak, jesteśmy dobrymi przyjaciółmi w Crazy Gany. Hurra!
2009-11-28T13:57:43+01:00
Popsy: Co robisz, Mat?
MATT: piszę o moich przygodach.
Popsy: Jakie przygody?
Matt: No, trzy lata temu. Udałem się do Ameryki Południowej samolotem. Ale samolot rozbił się w dżungli. I uratował wszystkich ludzi, a potem zaniósł do następnego miasta. Trzy małpy bardzo mi pomogły.
DILLY: Wow, Matt, jesteś bohaterem!
MATT: Wtedy w 1999 r. odwiedziłem Afrykę. I podróżowałem tam pociągiem i statkiem, ale chciałem iść na piechotę przez Saharę. Przyjechałem na dworzec kolejowy, ale rzuciłem moją walizkę na stopę.Starałem się chodzić, ale było to niemożliwe. Więc wreszcie Hoppy przez pustynię i pociągnął za sobą walizki.
Bugsy: Jesteś super, Matt!
Matt: W zeszłym roku byłem w Szwajcarii, podszedłem na bardzo wysoką górę. Zacząłem rano i przybyłem na górę w godzinach popołudniowych. Potem zjechałem w dół. Setki ludzi obserwowali mnie , cieszyli się i klaskali. Kochali mnie.
DILLY: Oh, Matt! Jesteś gwiazdą!
FRED: Te opowieści nie są prawdziwe, Matt! Posłuchaj to jest prawdziwa przygoda. Wczoraj byłem w parku. Mała dziewczyna krzyknęła i wskazała na kaczki na jeziorze. Zanurzyły się kaczki.
Bugsy: Ale kaczki umieją pływać. Nie jesteś bohaterem!
Popsy: Fred i Matt, jesteś głupi! Wy nie jesteście bohaterami, ale naszymi dobrymi znajomymi.
TWIMS: Tak, jesteśmy dobrymi przyjaciółmi w Crazy Gany. Hurra!
2009-11-28T14:02:59+01:00
Popsy: Co robisz, Mat?
Matt: piszę o moich przygodach.
Popsy: Jakie przygody?
Matt: No, trzy lata temu. I udał się do Ameryki Południowej samolotem. Ale samolot rozbił się w dżungli. I uratował wszystkich ludzi, a potem zaniósł do następnego miasta. Trzy małpy bardzo mi pomógł.
DILLY: Wow, Matt, yur're bohater!
Matt: Wtedy w 1999 r. odwiedziłem Afryki. I travelld tam pociągiem i statkiem, ale chciałem iść na piechotę przez Saharę. Przyjechałem na dworzec kolejowy, ale rzuciłem walizkę na moją stopę. Starałem się iść, ale było to niemożliwe. Więc wreszcie Hoppe (literka mi sie nie skserował i niewiem, sorka) przez pustynię i pociągnął za sobą walizki.
Bugsy: You're fantastic, Matt!
Matt: W zeszłym roku byłem w Szwajcarii, a ja podszedłem bardzo wysoką górę. Zacząłem się rano i przybył na górę w godzinach popołudniowych. Potem skied dół. Setki ludzi obserwował mnie i oni cieszyli i klaskali. Kochali mnie.
DILLY: Oh, Matt! You're a star!
FRED: stoies Tour nie są prawdziwe, Matt! Listen to prawdziwa przygoda. Wczoraj byłem w parku. Litlle dziewczyna krzyknął i wskazał na kaczki na jeziorze. I zanurzył się kaczki.
Bugsy: Ale kaczki można pływać. Nie jesteś bohaterem!
Popsy: Fred i Matt, jesteś głupi! Tou nie są bohaterami, ale jesteś naszych dobrych znajomych.
TWIMS: Tak, jesteśmy dobrymi przyjaciółmi w Crazy Gany. Hurra!