Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:59:13+01:00
Godz. 11- kąt ostry
Godz. 10- kąt ostry
Godz. 10:30- kąt rozwarty
Godz. 6- kąt pólpełny
55 3 55
2009-11-28T14:01:05+01:00
A) 11.00
30 stopni, czyli kąt ostry

b) 10.00
60 stopni, czyli kąt ostry

c) 10.30
120 stopni, czyli kąt rozwarty

d) 6.00
180 stopni, czyli kąt półpełny.
83 4 83
2009-11-28T14:02:24+01:00
O godz 11 -30 stopni
o godz 10 -60 stopni
o godz 10.30- 45 stopni
o godz 6- 120 stopni
31 2 31