Odpowiedzi

2009-11-28T13:57:54+01:00
No otwórz za pomocą, klikając dwa razy na ikone i przez uruchom
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T14:02:40+01:00
-są uruchamiane automatycznie
- za pomocą wiersza poleceń
-poprzez wpis w Rejestrze
-procesem
-musi przysługiwać prawo do uruchamiania danego pliku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:03:06+01:00
- poprzez dwukrotne kliknięcie w ikonę programu z rozszerzeniem .exe

-poprzez funkcję Uruchom(Start>Uruchom)

- za pomocą wiersza polecenia(Start>Wszystkie programy>Akcesoria> Wiersz polecenia)

- za pomoca menadżera zadań (Plik>Nowe zadanie)

-uruchamianie automatyczne (np.poprzez plik autorun.inf)