Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T14:03:57+01:00
Porzez:
-skróty na pulpicie
-ikony na pasku zadań
-polecenie uruchom
-menu start
innne programy
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2009-11-28T14:04:41+01:00
-są uruchamiane automatycznie
- za pomocą wiersza poleceń
-poprzez wpis w Rejestrze
-procesem
-musi przysługiwać prawo do uruchamiania danego pliku
- menu star
-menadzera
6 4 6
  • Dyju
  • Początkujący
2009-11-28T14:05:27+01:00
Przez skrót, z menu start, wiersz poleceń, z poziomu menadżera aplikacji, za pomocą skryptu (programu wsadowego) lub np. z poziomu innego programu i po przez kliknięcie dwa razy LPM ;p
4 4 4