Odpowiedzi

2009-11-28T14:08:10+01:00
Nie poniewaz na swiecie pelno jest ludzi ktorzy z wlasnej chciwosci lub zazdrosci zabijaja wlasnych brac
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:52:08+01:00
Moim zdaniem ludzkość nie jest wolna od grzechu, który popełnił Kain. Nie ma ludzi, którzy nie popełniają grzechów, nie ma ludzi idealnych. Niektórzy są gotowi zabić nawet dla błahostki (przez błahostkę). Nie zauważają oni, że upodobniają się do Kaina, który zabił swojego brata. Człowiek może też do tego nieświadomie dążyć, dopiero po popełnieniu grzechu zastanawiając się co zrobił. Trzeba myśleć za wczasu co będzie konsekwencją mojego czynu. Człowiek nigdy nie uwolni się od tego co zrobił Kain. Zawsze będą ludzie, którzy będą czynić jak on. Będą zabijać, gwałcić, kraść, mordować i popełniać inne grzechy. Ważne jest abyśmy my, Ci którzy są uświadomieni w tym nie popełniali tych samych błędów.

pisałam to sama!;P... możesz sprawdzić wklejając mój tekst w google ;)
48 4 48