Odpowiedzi

2009-11-28T14:30:26+01:00
Mały Książę jest dzieckiem

był uroczy, śmiał się i chciał mieć baranka
miły i wszystko robił dla róży

róża była
kapryśna samolubna, arogancka
żądała żeby ją komplementowano
zachowywała się jak piękna kobieta którą trzeba było się cały czas opiekowac



:))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:35:00+01:00
Mały Ksiaze był::
-inteligetny
-kreatywny
-wrażliwy
-tajemniczy
-szczlachetny
-dobry
-cenił wartość :przyjażni,miłosci i pracy

Róża była:
- piękna
-powabna
- świadoma swej urody i czaru
-dumna, nie ujawnia własnych uczuć
-jest w rzeczywistości mądrą, wrażliwą, umiejącą się przyznać do własnych błędów istotą
-Potrafi być łagodna i spokojna.
1 5 1