Odpowiedzi

2009-11-28T14:22:09+01:00
Myślę, że tak, ponieważ wiele Polaków wyjeżdza za granice naszego kraju w poszukiwaniu pracy lub poprostu dużo podrózują i podwójne obywatelstwo to coś co otwiera im "granice" by móc być traktowanym jak rodzimy obywatel w danym państwie.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-28T14:33:04+01:00
Obywatele polscy powinni mieć prawo do posiadanie dwóch obywatelstw. Jeśli w małżeństwie jedna osoba ma obywatelstwo polskie a druga inne, to każda z nich powinna mieć prawo do posiadania obywatelstwa małżonka i swojego. Bez potrzeby rezygnacji z jakiegokolwiek. Ponieważ:
• każda osoba jest obywatelem swojej ojczyzny,
• ma prawo przebywania w każdym z krajów jako obywatel a nie turysta,
• możliwość podtrzymania więzi rodzinnych,
• możliwość pracy,
• możliwość kształcenia się bez zbędnych formalności
7 4 7