Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:25:40+01:00
Jan chcił ludzi nad rzeką Jordan, gdy przyszedł do niego Jezus i poprosił o udzielenie Mu chrztu. Tak długo nalegał, aż Jan się zgodził. Jezus wszedł do rzeki a Jan ochcił Go. Wtedy otwarły się Niebiosa i zstąpiła biała gołębica i rozległ się Głos " to jest Mój Syn umiłowany, w Nim mam upodobanie " . Jezus wyszedł z Jordanu i oddalił się.
54 4 54
2009-11-28T14:26:31+01:00
Chrzest w Jordanie konczy ukryte zycie Pana Jezusa. Rozpoczyna sie czas Jego publicznej dzialalnosci. Po latach przygotowan Jezus przystepuje do ziemskiej misji zbawienia, która powierzyl Mu Bóg Ojciec.Chrztu udzielil Mu Jan Chrzciciel. Ten, który nie byl "godzien rozwiazac rzemyka u Jego sandalow” byl z Jezusem spokrewniony. W tym momencie Jezus stal sie pokornym Sluga Ojca, by zmazac grzechy czlowieka. Unizyl sie we Wcieleniu, unizyl sie w samym Chrzcie by zakonczyc smiercia na Krzyzu.
37 2 37