Odpowiedzi

2009-11-28T15:27:55+01:00
Regularne wykonywanie powyższych badań zapewnia kontrolę stanu naszego zdrowia. Dzięki nim możemy wykryć ewentualną chorobę we wczesnym stadium rozwoju, a po zdiagnozowaniu zacząć skuteczną walkę. Badania te stwierdzają prawidłowość ciśnienia krwi, wykrywają ilość leukocytów(białych krwinek), erytrocytów(krwinek czerwonych) ora trombocytów(płytek krwi) w naszym organizmie. Kontrolują przebieg pracy serca, przez co utrzymujemy kontrolę nad naszym zdrowiem.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T17:32:46+01:00
Okresowe, regularne badania laboratoryjne krwi,pomiar ciśnienia oraz elektrokardiografia są niezbędne w zachowaniu homeostazy w organizmie. Badanie laboratoryjne może wykluczyć możliwość znajdowania się w krwi niedoborów pewnych składników, co może powodować anemię. Pozornie niegroźny niedobór żelaza powoduje utratę znacznej ilości hemoglobiny. Pomiar ciśnienia tętniczego pozwala na monitorowanie poziomu ciśnienia zarówno żylnego jak i tętniczego. W sytuacji gdy ciśnienie krwi jest wysokie można stwierdzić zbyt małe światło tętnic co może być spowodowane osadzaniem się blaszek miażdżycowych. Blaszki miażdżycowe powstają w organizmie gdy jest zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi, można to stwierdzić po badaniu laboratoryjnym krwi. EKG wyklucza możliwość wystąpienia zawału serca, arytmii, lub innej nieprawidłowej akcji serca.
5 3 5