Przyporzadkuj opisanym przykladom odpornosci swoistej jedno z okereslen:
1. odpornosc czynna naturlna
2. odpornosc czynna sztuczna
3. odpornosc bierna naturalna
4. odpornosc bierdna sztuczna

a. dziecko chorowalo a ospe wietrzna i uzyskalo na te chorobe......
b. dziecko karmione od pierwszego dnia zycia mlekiem matki uzyskuje ....
c. wszyscy ktorzy szczepieni sa na gruzlice uzyskuja .....
d. rolnik skaleczyl sie, pracujac w polu, i zabrudzil rane ziemia.Podano mu surowice przeciwtezcowa, dzieki czemu uzyskal.....
e. płód w łonie matki uzyskuje.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:27:34+01:00
1. - a
2. - c
3. - b
4. - d
2. - e
1 1 1
2009-11-28T14:33:30+01:00