Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:31:52+01:00
Być psem na coś- uwziąć się na kogoś, szczególnie dopilnować jego pracy, nie tolerować jego zachowań

diabeł kogoś podkusił - dokonać niezamierzonego działania,czyli takiego, którego nigdy by nie zrobił.

pękać ze śmiechu- mocno się śmiać

mieć coś w jednym palcu - Mieć gruntowną wiedzą na określony temat; doskonale się na czymś znać.
22 4 22
2009-11-28T14:35:43+01:00
Być psem na coś- uwziąć się na kogoś, szczególnie dopilnować jego pracy, nie tolerować jego zachowań

diabeł kogoś podkusił - zrobić coś, czego nikt po nas by się nie spodziewał

pękać ze śmiechu - śmiać się bardzo intensywnie ;)

mieć coś w jednym palcu - umieć, znać coś doskonale



10 4 10