Odpowiedzi

2009-11-28T14:33:24+01:00
-gospodarka rolnicza
-goodarka domowa
71 2 71
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:36:44+01:00
Światowa, narodowa, regionalna
rynkowa, przestrzenna, wolnorynkowa, centralnie: planowana, sterowana, magazynowa, tradycyjna, folwarczno-pańszczyźniana
5 5 5
2009-11-28T16:15:51+01:00
Gospodarka regionalna
Gospodarka narodowa
Gospodarka światowa
Gospodarka rynkowa
Gospodarka Przestrzenna
Gospodarka centralnie planowana
Gospodarka wolnorynkowa
Gospodarka magazynowa
Gospodarka centralnie sterowana
11 3 11