Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:34:59+01:00
Dlatego że Jezus miał umrzeć w ofierze za nasze grzechy - porównanie do baranka składanego w ofierze, baranka paschalnego. Jezus został wybrany spośród ludzi, aby Jego ofiara jako "baranka paschalnego" mogła stanowić zadośćuczynienie za grzech całego świata. Baranki paschalne miały być bez skazy. Jezus też był bez skazy.
2009-11-28T14:37:25+01:00
Bo w tamtych czasach składano baranki na ofiarę Bogu. A Jezus ofiarował swoje życie za nasze grzechy(Był ofiarą za grzechy całego świata)