Muszę napisać po niemiecku wszystko o sobie:
- Jak się nazywam
- Ile mam lat
- Gdzie mieszkam
- Skąd pochodzę
- Jak wyglądam
- Co lubię robić
- Czego nie lubię robić
- Moje ulubione potrawy
- Potrawy, których nie lubię
- Ulubione kolory
- O mojej rodzinie (kilka zdań... Co lubią robić, jak mają na imię itp.)

Proszę o pomoc (na poniedziałek) Napiszcie cokolwiek, tylko żeby było.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:47:41+01:00
Ich heiBe Martyna.Ich bin 13 Jahre alt.Ich wohne in Warschau.Ich komme aus Polen.Ich bin groBe,blond und Schlank.Ich fahren rad und fotografieren sehr gern.Ich spiele fuBall nicht gern.Ich mag Spaghetti,Pizza und Salate.Ich nicht mag tomaten.Ich mag weiB und rot.Meine familie ist groBe : Oma,Opa,Bruder,Schwester,Mutter,Vatter und Ich.Oma heiBt Gertruda und Opa heiBt Wiesław.Main bruder Kamil ist 16 Jahre alt und Er mag Spiele FuBall.Mein Schwester heiBt Ewa und Sie ist 17 Jahre alt.Sie mag spiele gitarre und Sie ist Musikfan.Mutter heiBt Mariola und Vatter heiBt Jacek.Er sind 40 Jahre.


Jestem Martyna.Mam 13 lat.Mieszkam w Warszawie.Pochodzę z Polski.Jestem duża (wysoka) jestem blondynką i jestem szczupła.Chętnie jeżdżę na rowerze i fotografuję.Nie lubie grać w piłkę nożną.Lubię Spagetti,Pizze i sałatki.Nie lubie pomidorów.Lubie kolor biały i czerwony.Moja rodzina jest duża : babcia,dziadek,brat,siostra,mama,tata i ja.Babcia nazywa się Gertruda a dziadek Wiesław.Mój brat Kamil ma 16 lat i lubi grać w piłkę nożną.Moja siostra nazywa się Ewa i ma 17 lat.Lubi grać na gitarze i jest fanką muzyki.Mama nazywa się Mariola a tata Jacek.Mają 40 lat.


Uwierz moje jest jak najbardziej dobrze a w tamtych widzę błędy ;)
3 4 3
2009-11-28T17:14:19+01:00
Mein name ist ....Ich bin.. jahre alt.Ich komme aus polen aus(miejscowość)-MAM NA IMIĘ....MAM...LAT.MIESZKAM W PLSCE W....


Ich mag...-JA LUBIĘ( TU WPISZ KOLOR, POTRAWĘ I TO CO LUBISZ ROBIĆ)

WIĘCEJ NIE WIEM JAK POMOGŁAM TO FAJNIE:)
3 3 3