Odpowiedzi

2009-11-28T14:41:02+01:00
A) Ameryka , Chiny, Rosja
b) Watykan, Rózne Wyspy
1 5 1
2009-11-28T14:41:24+01:00
A) chiny indie indonezja
b)niemcy litwa rosja
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:44:04+01:00
Przykłady:
a) bardzo duża rozrodczość:
muchy, króliki, krokodyle (ogólnie te zwierzęta, które składają jaja) oraz trawy (wytwarzają dużą ilość nasion), bakterie (następuje podział komórki, później następne się dzielą itd.)

b) mała rozrodczość występuje u ssaków takich jak np. człowiek, słoń itd. (muszą one- ssaki długo czekać na potomstwo- u człowieka 9 miesięcy u słonia dłużej)...

1 4 1